verrassend visuele marketing & communicatie

voor een boodschap die in één oogopslag raakt 

 

wat heb jij nodig om je doelgroep te raken?

Met ruim 20 jaar ervaring in marketing en communicatie kan ik je met een breed palet aan uitdagingen helpen. De rode draad? Ik help je om het juiste verhaal te vinden of te verhelderen, zodat jij jouw doelgroep raakt. Of ik nu intern met jou en je team aan de slag ga, of je boodschap al aan het finetunen ben naar buiten, ik werk met tekst en tekening.

Een combinatie van die twee heeft namelijk bewezen voordelen én maakt het werk een stuk leuker. 

Hieronder vind je in het kort wat ik op de verschillende deelgebieden voor je kan doen. En dan is de vraag: wat heb jij nodig? Weet je het zelf nog niet helemaal zeker, neem dan gerust contact met me op. Ik denk graag met je mee. 

Marketing

In de rol van marketeer help ik je om je marketing helder en aantrekkelijk te maken. Zodat jij helder kunt uitleggen aan je klanten wat je voor hen betekent.

Samen zoeken we naar het antwoord op: ‘What’s in it for the customer?’ Daarna vertalen we dat naar een krachtige kernboodschap. Helder, raak en visueel.

Ik help je aan uitingen die opvallen, binnenkomen en blijven hangen – met de juiste mix van tekst en beeld.

Teamdoel

Interne communicatie

Een strategie werkt pas als iedereen ’m snapt. Als communicatie-adviseur help ik je bij het scherp krijgen van je visie, strategie, doelen en processen en visualiseer die vervolgens op een manier die mensen meeneemt.

En bij alles wat je communiceert stel ik de vraag: ‘Wat betekent dit voor de medewerker?’

Zo wordt communicatie niet alleen duidelijker, maar ook leuker.

 

Onboarding communicatie

Medewerkers vinden en binden, een uitdaging van alle tijden, maar zéker van vandaag. Een zachte landing na de start is bewezen van groot belang. Maar hoe zorg je dat je medewerkers niet overlaadt of in slaap sust met teveel informatie?

Door goed te kijken naar wat iemand nodig heeft op welk moment. 

Samen maken we de employee journey visueel en alle communicatie daar omheen ook. Zo komt je boodschap een én wordt deze onthouden.

een greep uit mijn opdrachtgevers door de jaren heen

Laten we kijken of we samen kunnen werken